Intellectual
property
protection

KOPŠ  1994 
 LAT | RUS | ENG


Mūsu publikācijas

  1. Kā aizsargāt ideju? Kas ir dizainparaugs un kāpēc tas ir vajadzīgs? (RUS) (AD Архитектура и Дизайн Балтии, janvāris-februāris, 2008) autore M.Boicova
  2. Preču zīme vai dizainparaugs - kuru ceļu iet? (LAT) (Saldo//Dienas Bizness, novembris, 2007) autores M.Boicova, J.Noženko
  3. Darbinieks - izgudrotājs, bet vai tiesību īpašnieks? (LAT) (Saldo//Dienas Bizness, novembris, 2006) autore M.Boicova 
  4. Kā un kāpēc jānovērtē intelektuālais īpašums (LAT) (Direktors// Nr. 11 (20), novembris, 2006) autore S. Макеjеvа  
  5. Kā un kāpēc jānovērtē intelektuālais īpašums (RUS) (Директор// Nr. 11 (20), novembris, 2006) autore S. Макеjеvа  
  6. Kas jāzina par licencēm mūzikas izmantošanai publiskās vietās (LAT) (Saldo //Dienas Bizness// Nr. 19 (46) novembris 2006) autore J. Noženko
  7. Darbinieks - izgudrotājs, bet vai izgudrojuma tiesību īpašnieks? (LAT) (Saldo// Dienas Bizness// Nr. 18 (45), novembris 2006), autore M. Boicova
  8. Plaši pazīstamās preču zīmes (LAT) (Saldo// Dienas Bizness// Nr. 11 (38), jūlijs 2006), autore M. Boicova
  9. Izstrādājumu ārējā veidola tiesiskā aizsardzība (LAT) (Saldo// Dienas Bizness// Nr. 10 (37), jūnijs 2006), autore J. Noženko
  10. Autortiesību pārkāpums: piemēra analīze  (RUS) (Бухгалтер и Экономика // Nr. 6 (30), jūnijs 2006), autore M. Boicova
  11. Autortiesību pārkāpums: piemēra analīze  (LAT) (Бухгалтер и Экономика // Nr. 6 (30), jūnijs 2006), autore M. Boicova
  12. Tirdzniecības marka - Jūsu kapitāls (RUS) (Директор // jūnijs 2006), autore S. Makejeva
  13. Tirdzniecības marka vai ceļš uz panākumiem (LAT) (Direktors// jūnijs 2006), autore S. Makejeva
  14. Preču zīmes reģistrācijas nepieciešamība (LAT) (Latvijas Tirgotājs // Nr. 5 (192),  maijs 2006), autore M. Boicova
  15. Kā iegūt patentu Latvijā ? (LAT) (Saldo //Dienas Bizness // Nr. 8 (35), maijs 2006), autore J. Noženko
  16. LR Intelektuālā Īpašuma likumdošanas harmonizācija (RUS) (Патенты и лицензии // Nr. 5, maijs 2006), autore S. Makejeva
  17. Tirdzniecības marka: no Cicerona laikiem līdz mūsudienām (RUS) (Бизнес класс // maijs 2006), autore S. Makejeva
  18. Kā aizsārgāt savu Intelektuālu īpašumu Eiropas Savienības tirgū, vai Eiropas Kopienas preču zīmes (RUS) (Референт// Nr. 2 (487), aprīlis  2006), autore M. Boicova
  19. Kā starptautiski reģistrēt preču zīmi (LAT) (Saldo //Dienas Bizness // Nr. 7(34), aprīlis 2006), autore M. Boicova
  20. Svarīgākais par dizainparaugiem (LAT) (Latvijas Tirgotājs // Nr. 3 (190) marts 2006), autore J. Noženko
  21. Preču zīmes un preču pakalpojumu saraksts (LAT) (Saldo // Dienas Bizness// Nr. marts 2006), autore M. Boicova
  22. Ieskats autortiesībās (LAT) (Saldo //Dienas Bizness // Nr. 19(25), novembris 2005), autore M. Boicova
  23. „Viss” par preču zīmēm (LAT) (Direktors// Nr. 7 (7), oktobris 2005), autore S. Makejeva
  24. „Viss” par preču zīmēm (RUS) (Директор // Nr. 7 (7), oktobris 2005), autore S. Makejeva
  25. Krāsu toņi un salikumi kā preču zīmes (LAT) (Saldo //Dienas Bizness// Nr. 16 (22), oktobris 2005), autore M. Boicova
  26. Kāpēc Jums ir jāreģistrē preču zīme un kā to izdarīt? (LAT) (Saldo// Dienas Bizness // Nr. 11(17), jūnijs 2005), autore M. Boicova
  27. Kas ir know-how? (LAT) (Saldo// Dienas Bizness // Nr. 9(15), maijs 2005), autore M. Boicova
  28. Preču zīme un domēna vārds: ka izvairīties no iespējama konflikta (LAT) (Saldo// Dienas Bizness // Nr. 2 (8), februāris 2005), autore S. Makejeva, M. Boicova
  29. Sološs brends vai kam jābūt gatavam ar Latvijas iestāšanu ES? (RUS) (Референт N 381, marts 2004), autore S. Makejeva 
  30. Eiropas Intelektuālā Īpašuma aizsardzības procedūras (RUS) (Юрист// Коммерсант Baltic // Nr. 9 (19) septembris 2003),  autore S. Makejeva
  31. Intelektuālais īpašums: neatņemams biznesa atribūts (RUS) (Латвияс экономистс Nr. 10, 2002), autore S. Makejeva
  32. Intelektuālais īpašums: cik tas ir svarīgi biznesam? (RUS)(Юрист// Коммерсант Baltic // Nr. 8, oktobris 2002), autore S. Makejeva
  33. Intelektuālais īpašums–neatņemamā biznes daļa (RUS) (Бизнес-Шанс N 37, septembris 2002), autore S. Makejeva
  34. Intelektuālā Īpašuma novērtējums: kā un kāpēc jānovertē preču zīmi? (RUS) (Юрист//Коммерсант Baltic// Nr. 5, jūlijs 2002), autore S. Makejeva
  35. Problēmas saistītas ar Intelektuālā Īpašuma novērtējumu: kā un kāpēc jānovertē preču zīmi? (RUS) (Бизнес-Шанс N 19, maijs 2002), autore S. Makejeva
  36. Firmu-līdzinieku problēmas Uzņēmumu Reģistrā: komercreģistru atstās tie, kas nav reģistrējuši savu preču zīmi (RUS) (Юрист// Коммерсант Baltic// Nr. 13 (127), aprīlis 2002), autore S. Makejeva
  37. Firmas-līdzinieki Uzņēmumu Reģistrā: izdzīvos tāds, kurš ir reģistrējies savu preču zīmi (RUS) (Бизнес-Шанс Nr. 10, marts 2002),  autore S. Makejeva
  38. Netūriet ideju aiz atslēgas! (RUS) (Бизнес-Шанс Nr. 5, februāris 2002), autore S. Makejeva
  39. Domēna vārdi un preču zīmes: konflikts vai mierīga līdzāspastāvēšana? (RUS) (Бизнес-Шанс Nr. 48, decembris 2001), autore S. Makejeva
  40. Frančaizings: ceļš veiksmīgm biznesam (RUS) (Бизнес-Шанс Nr. 43, oktobris 2001), autore S. Makejeva 
  41. Lai Jūsu bizness netiktu kaitēts (RUS) (Бизнес-Шанс N 38, septembris 2001), autore S. Makejeva
  42. Jūs pazīs pēc preču zīmes (RUS) (Бизнес-Шанс Nr. 38, septembris 2001), autore S. Makejeva
  43. Intelektuālā Īpašuma novērtējums (RUS) (Коммерсант Baltic, Nr. 6 (70), februāris 2001), autore S. Makejeva
© Intelektuālā īpašuma juridiskā firma LATISS, 2006